21 Apr
21Apr

עיצוב פנים מכון יופי 

"מדהים! איזה פינוק! איזו תחושה של יוקרה ועיצוב. רואים שמישהו חשב פה על כל הפרטים הקטנים.." וודאי גם לכם קרה שהלכתם לסדר ציפורניים או לעשות טיפול פנים מפנק וכבר מהכניסה למקום הרגשתם שאתם נמצאים במקום הנכון. במקום שחושב על הלקוחות שלו לפני הכל. מקום שדואג להם לניקיון, אסתטיקה ולא פחות חשוב, תחושה טובה ומפנקת שכאן הלקוח/ה הוא מספר אחת. אז אם גם אתם זקוקים לעיצוב קליניקה או עיצוב סלון יופי, אל תלכו לשום מקום.

במה מתחילים?

עיצוב קליניקה או עיצוב מכון יופי הינו עיצוב שטומן בחובו אינספור פרטים שלא ניתן אפילו לשער. ראשית, לפני הכל, מבנה החלל וחלוקה לפונקציות. אצלנו בסטודיו גלית דיין רביב, ניסיון של למעלה מ15 שנה בתחום, נוכל לעזור לכם לנצל את החלל בצורה המיטבית. לבדוק מהן הפינות הדרושות בחלל ולוודא אינטימיות ופרטיות ללקוחות שלכם, וכל זאת תוך שמירה על מרחב נוח ונעים. בזכות הניסיון הרב שלנו נוכל לכוון ולייעץ אתכם כך שאתם תוכלו להיות רגועים ותדעו, עבור עיצוב פנים מכון יופי, אנחנו הכתובת.


עיצוב מכון יופי|גלית דיין רביב


עיצוב פנים מכון יופי- פונקציונאליות לצד סגנון ייחודי

לאחר שהחלל כבר תוכנן עלינו לשים דגש על הפונקציונאליות, כמו למשל תאורה נכונה וטובה בהתאם לפעילות שמתרחשת בה, כמו כן מערכת שמע, חשמל חכם ועוד ועוד. אצלנו תוכלו לקבל יעוץ עבור שלל הנושאים, החל מעיצוב דלתות ייחודי, עיצוב גופי תאורה שנוכל לשלב בהם גם את הלוגו וכו'.  שימו לב שעבור עיצוב פנים מכון יופי העיצוב והמיתוג הם חלק אינטגרלי מהעסק. וכן, גם עבור החלק החשוב הזה אנו כאן עבורכם. כאן תקבלו את כל הפתרונות הייחודיים ליצירת חללים מעוצבים, מתוחכמים ובעלי מראה בלתי נשכח.

מה הלאה?

תרצו להתקדם? אתם מוזמנים לקבוע פגישת יעוץ שבה תוכלו לקבל גם הדמיית תלת ממד. בפגישה זו נוכל לתת לכם את כל המידע הדרוש לכם עבור עיצוב פנים מכון יופי, עיצוב קליניקה ועוד. בזכות הניסיון הרב שלנו נוכל גם להפנות אתכם לספקים ובעלי מקצוע איכותיים שיוכלו גם לתת לכם הנחות משמעותיות. אצלנו בסטודיו גלית דיין רביב נעשה הכל בכדי לגרום ללקוחות שלכם לחזור. וכל זאת באמצעות העיצוב הייחודי והמפנק שהלקוח יראה לאורך כל הטיפול. החל מהדלת המעוצבת בכניסה, הפרחים שמעצבים את המקום, הצבעוניות הרכה, ועד למגבת המלטפת והממותגת. כך שבסופו של דבר הוא יזכה לחוויה נעימה ומפנקת, וישוב הביתה רגוע, מטופח ושלו. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו עוד היום קשר ומכון היופי המושלם שלכם כבר בדרך.