21 Apr
21Apr

מחפשים מעצבי פנים מומלצים במרכז ? הגעתם ליעד!

הדירה שלכם זקוקה לשיפוץ? או אולי דווקא רכשתם דירה? נושא עיצוב הבית מעסיק רבים וטובים ומדיר שינה מעיניהם. כי אם השקענו את מיטב כספנו בדירה משלנו, איך נוודא שהיא תתאים לנו? אולי המטבח ממוקם כרגע באזור חשוך וזה ממש מטריד אותנו? ומה לגבי המשרד הביתי? אתם ממש חייבים לייצר אחד בתוך החלל של הסלון. אבל איך בכלל עושים את זה? ממה מתחילים?

עושים סדר בבלגן

אל דאגה, אתם יכולים להיות רגועים ולישון טוב בלילה. אם אתם מחפשים מעצבי פנים מומלצים במרכז, בין אם אתם מחפשים מעצבת פנים במרכז עבור עיצוב הבית בדרום תל אביב או עיצוב הבית בראשון לציון, או עיצוב הבית גבעתיים הגעתם למקום הנכון. אצלנו, בסטודיו גלית דיין רביב, מעצבי פנים מומלצים במרכז תקבלו את התשובות לכל השאלות. עם למעלה של 15 שנה ניסיון בעיצוב פנים תוכלו להיות בטוחים שאנו נדאג לכם להכול.  תחכום, לייף סטייל ומינימליזם עיצובי הם רק חלק ממה שהסטודיו שלנו מציע. כי אצלנו, הלקוח הוא מספר אחת ונעשה הכל בכדי שיהיה רגוע ובטוח כי ביתו נמצא בידיים טובות.


מה בדיוק תפקיד המעצב?

תפקידו של המעצב הינו לתכנן ולעצב את החלל תוך שימת דגש על הצרכים של הלקוח בהתחשבות בתנאי ומגבלות החלל. אצלנו בסטודיו נדע לשאול את כל השאלות הנכונות. נבדוק לכמה חדרים אתם זקוקים, מהם החלומות שלכם, מה אתם אוהבים ומה אתם ממש לא. נעזור לכם למקסם את החלל, לשים לב באיזה חללים השמש מאירה בבוקר והיכן חם בצהריים. ומה לגבי התאורה והחשמל שלרבים מאיתנו אין הרבה ידע לגבם? גם לכך ניתן כמובן את כל הפתרונות. כמו כן, נוכל להציע לכם גם חשמל חכם ופתרונות מתקדמים אחרים, הכל בהתאם לצורך ולתקציב. ובנוסף, נעזור לכם לתכנן ולבחור את פרטי הריהוט והסגנון הרצויים לכם, כך שיתקבל הבית שתרגישו בו בנוח ותחכו לשוב אליו בכל יום לאחר העבודה.

מעצבי פנים מומלצים במרכז – זה אנחנו!

אז אם אתם מחפשים מעצבי מומלצים במרכז עבור עיצוב הבית בדרום תל אביב או עבור עיצוב הבית בראשון לציון או עיצוב הבית גבעתיים, אתם מוזמנים לחייג אלינו ללא היסוס לסטודיו גלית דיין רביב. אצלנו תוכלו לקבל את כל היעוץ שתצטרכו, ואפילו לקבל הדמיה תלת ממד של החלל המעוצב שלכם. בזכות הניסיון הרב שלנו נוכל להמליץ לכם על בעלי מקצוע ונותני שירות איכותיים שיוכלו לתת לכם הנחות משמעותיות. החלום שלכם נמצא במרחק שיחת טלפון אחת בלבד, אז למה אתם מחכים?