21 Apr
21Apr

גם אתם מחפשים מעצבת פנים באזור השרון?

מעצבת פנים. שתי מילים שאומרות כל- כך הרבה. ראשית, היא מרגיעה ומסירה דאגה מהלב. שנית, מעצבת פנים היא זו שאחראית בעצם על כל הדברים שאין לנו בהם מושג, היא רואה את התמונה הכוללת. היא שולפת פתרונות מהכובע, יש לה ניסיון, יש לה תיק עבודות עשיר והיא זו שתעזור לנו  להתקדם שלב אחר שלב בדרך לבית שאנו חולמים עליו.

בדרך הביתה

אז אם אתם מחפשים מעצבת פנים בהרצליה או מעצבת פנים הוד השרון, הגעתם הביתה. אצלנו, בסטודיו גלית דיין רביב, מעצבת פנים באזור השרון, תקבלו את המענה לכל השאלות שלכם.  לסטודיו שלנו ניסיון של למעלה מ15 שנים בתחום העיצוב. תחת השרביט שלנו עוצבו ותוכננו אינספור דירות ובתים בעיצוב מודרני ומינימליסטי, בעיצוב על זמני מהודק ומוקפד, והכל תוך התאמה אישית ומדויקת לצרכי הלקוחות שלנו ולסגנונות העיצוב הרצויים. כי בסטודיו שלנו, של מעצבת פנים בשרון,  הלקוח צריך להרגיש בבית, להבין שזה המקום בו הוא יכול לשאול הכל, לבדוק ולהציע, והכל במטרה אחת, שיחדיו ניצור את  בית חלומותיו.


במה נוכל לעזור לכם?

בסטודיו שלנו, של מעצבת פנים באזור השרון, נשאל אתכם את כל השאלות הקלות והקשות, גם את אלו שבכל לא חשבתם שהן קשורות לנושא. כמו למשל כמה חדרים תצטרכו וכמה חדרי- רחצה, והאם אתם אוהבים שיש שמש במטבח בבוקר, ומה עם כיור כפול בחדר הרחצה? ומה עם חשמל חכם? ומה ומה.. כל הפונקציות של הבית והתכנון יעשו במחשבה למקסם את החלל ולהפיק ממנו את המיטב. ומה לגבי העיצוב? העיצוב יעטוף את כל החללים בצורה הרמונית ויגרום למי שנכנס אליו שלא ירצה לצאת. כל לקוח, בהתאם לסגנון האישי שלו ושל הדיירים ותוך דיאלוג פורה. שהרי בסופו של דבר, אתם הם אלו שיגורו בבית, ומטרתנו שתרגישו בו בנוח, ולא תרצו לצאת ממנו..

מעצבת פנים באזור השרון – כל הפתרונות בכתובת אחת.

אז אם גם אתם מחפשים מעצבת פנים בהרצליה, מעצבת פנים הוד השרון אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו. כי בסטודיו גלית דיין רביב, מעצבת פנים באזור השרון , לא תצרכו להמשיך לחפש. תחת קורת גג אחת תקבלו את כל שתזדקקו לו. בפגישת הייעוץ תוכלו לקבל גם הדמיה תלת ממד שתמחיש עבורכם כיצד החלל יראה. בזכות הניסיון שלנו נמליץ לכם גם על ספקים ואנשי מקצוע איכותיים שיתנו לכם גם הטבות משמעותיות. אז צרו איתנו קשר עוד היום, מעצבת פנים בשרון , ועוד רגע.. משהו חדש יתחיל..

נשמח לעזור ולסייע גלית דיין רביב טל : 0544524505