21 Apr
21Apr

גם אתם מחפשים מעצבת פנים חדרי ילדים?

עיצוב, מכל עבר כולם מדברים על עיצוב. חנויות עיצוב נפתחות מדי יום, קטלוגים של בתים מעוצבים בכל מקום, כולם מצטלמים ברשתות החברתיות בחדרים היפים שלהם. ומה איתכם? גם אתם רוצים חדר שהוא מבצר, אבל לא סתם מבצר, אלא מבצר מעוצב? אז אל דאגה, הגעתם הביתה. החלום שלכם לא רחוק, וממש בקרוב גם אתם תוכלו לעלות פוסט לאינסטגרם כשברקע טפט פסטלי יפהפה וכיסא נדנדה משתלשל מהתקרה.

למה בכלל צריך לעצב חדר?

למה לעצב חדר? יש אולי מעטים שעדיין שואלים את עצמם למה בכלל קיים המושג מעצבת פנים חדרי ילדים. אך כיום רובנו נמצאים הרבה שעות בבתים, לומדים, מזמינים חברים ומארחים. עיצוב חדרי ילדים כמו גם עיצוב חדרי מתבגרים נהפך לכמעט חובה בשנים האחרונות. עיצוב החלל אינו רק בחירת כריות וצבע, הוא הרבה מעבר לכך. ראשית, מדובר בעיצוב פונקציונאלי. מהם הרהיטים שבהם חשוב להשקיע, אולי ארון בהזמנה אישית ימקסם את החלל? פינת למידה איכותית ומותאמת אישית תעזור לילד להתמיד ולהכין את המטלות הרבות שלו. ומה לגבי העיצוב? פה טמון כל הכייף, האופי של הילד יוכל לבוא לידי ביטוי. אז אם גם לכם חשוב שילדכם ילמדו בסביבה פונקציונאלית שתאפשר להם להתרכז בלימודים ולארח חברים בגאווה, בואו ונתקדם.


דובדבנים שבקצפת

אז בחרנו את הריהוט, המיטה הנוחה, שולחן, מדפים לאחסן את כל הספרים ועוד, ומה עם תאורה? אל דאגה, אצלנו בסטודיו גלית דיין רביב, מעצבת פנים חדרי ילדים עם ניסיון של 15 שנה בתחום העיצוב נדאג להכול ונעזור לכם להפוך את החדר למקום הכי שווה שיש. בעזרת הדובדבנים שבקצפת נהפוך את החדר שלכם לייחודי ומעוצב. ראש מיטה נוח ומעצב עם הדום תואם, או אולי רשת ברזל ענקית עם תמונות של כל הטיולים בחו"ל. השמיים הם הגבול. כל שנותר לכם הוא לדמיין ואנו נעזור לכם להגשים את החלום.

אז איך ניגשים לעיצוב חדר הילדים

1. נעבוד מול תוכנית קיימת של הבית או ניקח מידות מדוייקות כולל מיקומי דלתות וחלנונת 

2.נבין מי הילד שלכם ומה מתאים לו ? ילדים שסובלים מהפרעות קשב  חשוב שהחדר ישדר רוגע ופחות גירויים 

2. נייצר תוכנית העמדה של הריהוט הנחוץ ונמקסם את האפשרויות האיחסון .

3.נבחר אם לצבוע את כל הקירות בצבע אחיד או להשתמש בצבע במינונים שונים ,מדבקות קיר,טפטים וכו

4. השלמות והכנסת האופי היחודי ע"י אביזרים - כריות,תמונות,מדפים,שטיחונים וכו .  


מעצבת פנים חדר ילדים? איך הסתדרנו בלעדיה

אז אם אתם מחפשים מעצבת פנים חדרי ילדים עבור עיצוב חדרי ילדים או עיצוב חדרי מתבגרים אתם מוזמנים להתקשר אלינו כבר עכשיו, אל סטודיו גלית דיין רביב. אצלנו נדאג לתפור לכם את חדר חלומותיכם. נדאג לכל הדברים הפונקציונאליים- שיותר מטרידים את ההורים, כמו ארון בנגרות אישית, כוננית לספרים וכו. וכמובן גם לכם, הילדים והמתבגרים, נדאג למקום להניח את הגלשן, מקום לכדורגל שלכם, פינת איפור. כל זאת בכדי שתהיה לכם ילדות נעימה ולא פחות חשוב מזה.. מעוצבת. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד עכשיו לפגישת יעוץ.



עיצוב חדרי ילדים
עיצוב חדר ילדים
עיצוב חדר משחקים