21 Apr
21Apr

מחפשים מעצבת פנים לבית ? הגעתם למקום הנכון!

בשנים האחרונות תחום עיצוב הפנים נמצא בשיא פריחתו, אנשים מבלים הרבה בבתים, מארחים, עובדים ומבשלים. תחום הלייף סטייל בשיאו וכולנו מבינים שבית מתוכנן נכון ומעוצב לפי טעמנו יגרום לנו להנאה, לסיפוק ולחיים טובים יותר. משום כך, בשנים האחרונות חל זינוק בהבנה שכדי להפיק את המקסימום מהבית שלנו כדאי מאד שניקח את שירותיה של מעצבת פנים לבית. בעזרתה נוכל לקבל את המקסימום מהנכס הכי יקר שיש ברשותנו, כי עבור בנייה פרטית או שיפוץ הבית לא כדאי להתפשר.


מי ומה?

עיצוב פנים בית, או שיפוץ הבית נראה לעיתים כמו משימה קלה שכל אחד מאיתנו יכול לעשות בקלות, רק צריך לקרוא כמה דקות בפורומים של עיצוב. אך כשצוללים פנימה מבינים שמדובר במשימה מורכבת הדורשת ידע רב ומקצועיות. בדיוק בשביל זה, אתם מוזמנים לפנות אלינו, סטודיו גלית דיין רביב. הסטודיו שלנו עוסק בעיצוב פנים בתים כבר למעלה מ15 שנה. אצלנו תוכלו לקבל את כל הידע, המקצועיות והתשוקה שיהפכו את הבית שלכם לכל מה שתמיד חלמתם. עיצוב איכותי, קפדני ומהודק, כך שהתוצאה המתקבלת הינה עיצוב פנים בית על זמני שימשיך איתכם שנים קדימה.

מעצבת פנים לבית – מתאימה את הבית כמו כפפה ליד

מעצבת פנים לבית תעשה עבורכם את כל העבודה הקשה, זו שאפילו לא ידעתם שהיא קיימת. היא תכוון אתכם בעזרת שאלות מקיפות על הצרכים שלכם ותתכנן לכם את החלל האידאלי עבורכם. כמו כן היא תתכנן את כל התשתיות והחשמל, כן, כל אותם דברים שאתם לא ממש יודעים עליהם הרבה, אך אי אפשר לחיות בלעדיהם. ומה עם קירות מסך, נגרות בהזמנה אישית וחשמל חכם? כל אלו הם רק חלק מהדברים שהמעצבת תעשה עבורכם, וכך בסופו של דבר תקבלו בית עם מוקפד והרמוני, שמתאים רק לכם כמו כפפה ליד.

בואו ונתקדם

אז אם גם אתם, כמו רבים וטובים, מחפשים מעצבת פנים לבית עבור עיצוב פנים בתים או בנייה פרטית הינכם מוזמנים להתקשר אלינו, לסטודיו גלית דיין רביב לפגישת יעוץ. בפגישת היעוץ תוכלו גם לקבל הדמיית תלת מימד שתמחיש לכם אילו ניסים ונפלאות ניתן ליצור בחלל שלכם. כמו כן, בזכות הניסון הרב שלנו, נוכל להמליץ לכם על רשימת בעלי מקצוע וספקים איכותיים שיתנו לכם גם הנחות משמעותיות. אז אם גם אתם רוצים שהעתיד שלכם יהיה נעים יותר, נוח ושלו, התקשרו אלינו כבר עכשיו. חבל על כל דקה.