21 Apr
21Apr

עיצוב הבית בתלת מימד -  מהיום כבר לא צריך לדמיין

אז רכשתם דירה ואתם צריכים לעצב אותה, או אולי דווקא עסק קטן. יש לכם כל- כך הרבה חלומות ושאיפות עבור הבייבי החדש שלכם. קירות מסך שעוטפים את הדירה, או אולי דווקא סגנון הכפרי, הרבה חיפויי קיר מעץ וסגנון של מלון באלפים השוויצרים. כל- כך הרבה רעיונות, אך כיצד אפשר בכלל לבחור? בדיוק לשם כך, עיצוב הבית בתלת מימד. כמו שנאמר, תמונה אחת שווה אלף מילים. אז במקום להתלבט ולחשוב כל- כך הרבה על כל האפשרויות הרבות, למה שלא תעזרו בהדמיה איכותית שתעזור לכם להחליט ותחסוך אינספור לבטים?


תכנון קל יותר

בבואנו לתכנן כל חלל עלינו לבדוק תמיד את כל האפשרויות העומדות לרשותנו. כיצד החללים זורמים יחד, האם יש לנו מסדרון לא מנוצל, ומה לגבי המעברים, אולי החדרים בכלל צפופים מדי? בעזרת הדמיות בתלת מימד שנספק לכם אצלנו, בסטודיו גלית דיין רביב, תקבלו את כל התשובות. ההדמיות של היום נראות כה אמיתיות ואיכותיות שתוכלו לחשוב שמדובר בכלל בתמונה.

ומה לגבי העיצוב?

עיצוב הבית בתלת מימד עוזר לנו לראות את המפגש בין כל החומרים ואת האופן בו הם משתלבים יחד ויוצרים חלל הרמוני מוקפד. בימינו, כאשר קיים עושר עצום של חומרים וחיפויים יהיה לנו קל יותר לראות את כל הפרטים יחד בעזרת הדמיות בתלת מימד. כך גם למשל נראה כיצד שילובי הצבעים שנבחר ליצוק לחלל מתחברים, מה עם התאורה ועוד ועוד. בנוסף, יהיה לנו קל לראות את פרטי הנגרות בהזמנה אישית שמתוכננים וכיצד הם מסתדרים עם התוכנית. כך שבעצם כל העיצוב המתוחכם, הלייף סטייל וההקפדה על הפרטים הקטנים שאנו אמונים עליהם אצלנו, יבואו לידי ביטוי כבר בהדמיות שלנו.

עיצוב הבית בתלת מימד – והולכים לישון בראש שקט

אז אם גם אתם נמצאים רגע לפני שיפוץ, הינכם מוזמנים להתקשר אלינו, אל סטודיו גלית דיין רביב, לתיאום פגישת יעוץ.  לסטודיו שלנו ניסיון של למעלה מ15 שנה בעיצוב פנים. השילוב של הניסיון והידע המקצועי שלנו יעזרו לכם להגשים את חלומותיכם. כמו כן, עיצוב הבית בתלת מימד יעזור לכם לסדר את המחשבות ולראות במו עיניכם את התמונה הכוללת. בזכות הניסיון הרב שלנו צברנו כבר רשימה ארוכה של נותני שירות ובעלי עסק איכותיים שיוכלו לתת לכם גם הנחות משמעותיות. אז למה אתם מחכים? עוד רגע וגם החלום שלכם מתחיל להתגשם.