21 Apr
21Apr

גם אתם רוצים לגור בבית מלון? עיצוב פנים דירות יוקרה הוא הפתרון

מזה שנים רבות אתם חולמים וחוסכים בכדי להגיע ליום הזה, היום בו תזכו לבנות את בית חלומותיכם. והנה, הרגע המרגש הזה הגיע. אתם כבר בוגרים ויש לכם רשימה מסודרת של כל מה שאתם צריכים. 5 חדרי שינה, חדר ארונות מפנק, 3 חדרי אמבטיה רחבי ידיים ועוד. הבית שאתם מדמיינים עוצר נשימה, מינימליסטי ובו- בזמן על- זמני, אבל אך איך מתקדמים הלאה? איך בדיוק זה יראה? כשאתם עוצמים לרגע את העיניים ומדמיינים את בית חלומותיכם.. מה מופיע לנגד עיניכם? ובכן, כן, זיכרונות מהחופשה האחרונה במלון היוקרתי מול הים. אז מדוע שלא תגשימו זאת? מדוע שלא תגורו בחלום?

השלבים בדרך לבית שלכם

כולנו כבר שמענו על חשיבות בחירת מעצב פנים עבור עיצוב פנים דירות, כי הרי אנו משקיעים בביתנו סכום רב, אז חשוב מאד שכל הפרטים הקטנים והגדולים יסתדרו להם יחד. עבור עיצוב פנים דירות יוקרה אנו צריכים לוודא שיהיה לנו מומחה שינצח על כל המלאכה. בדיוק בשביל זה אתם מוזמנים לפנות אלינו, לסטודיו גלית דיין רביב. בסטודיו שלנו מעל 15 שנות ניסיון ואנו נעשה הכל בכדי לתת מענה לכל הרצונות והבקשות שלכם, והכל מתוך ידע ומקצועיות. אתם תצטרכו לתת לנו את כל המידע ואנו נעשה את העבודה, וזאת בכדי שתהיו רגועים ובטוחים שאתם בידיים טובות.


עיצוב פנים דירות יוקרה -מה זה בעצם כולל?

כשמדברים על עיצוב פנים דירות בסטנדרט גבוה ישנם אינספור פרטים שיש לקחת בחשבון. לחלקם אתם וודאי לא מודעים, אך אצלנו הכל מסודר ומאורגן בכדי שתקבלו מענה עד לפרט הקטן ביותר. כך למשל חלוקה לחדרים בצורה שתמקסם את החלל ותתחשב בתנאי החוץ והפנים, נגרות בהזמנה אישית, כי ספריה נפלאה שחוצצת בין החללים יכולה להיות הדובדבן של הבית. ומה עם חשמל חכם וקירות מסך? אל דאגה. אצלנו העיצוב והטכנולוגיה שזורים זה בזה באופן מלא. כי זה בעצם העניין.. עיצוב פנים דירות יוקרה משמעו מחשבה מאחורי כל אריח, טלוויזיה ווילון בבית.

קבענו פגישה?

אנו מחכים לכם אצלנו, בסטודיו גלית דיין רביב, לפגישת יעוץ. בפגישה זו תוכלו גם לקבל הדמיית תלת מימד שתעזור לכם לראות למה אנו מתכוונים כשאנו אומרים- עיצוב פנים דירות יוקרה. בעזרת הניסיון הרב שלנו נוכל לדאוג לכם גם להנחות משמעותיות אצל ספקים ובעלי מקצוע שאנו עובדים איתם שנים רבות. ואם תצטרכו שירותי אדריכלות נוכל לדאוג גם לזה. אז עוד רגע ובית חלומותיכם מתחיל לקרום עור וגידים. למה אתם מחכים? התקשרו אלינו עוד היום ויחד נתחיל להגשים את החלום.