21 Apr
21Apr

רוצים דירה כמו שאין לאף אחד מהשכנים? עיצוב פנים דירות מקבלן בסטנדרט אחר

דירה מקבלן. מושג ששמענו הרבה. קירות לבנים, סלון כמו שיש לכולם, פרוזדור, מטבח פשוט, קרמיקות בגודל רגיל ובצבע משעמם. אז מה איתכם? גם אתם רכשתם דירה מקבלן? ומה תרצו? מה שיש למשפחת לוי בקומה 3? או דווקא כמו משפחת כהן בקומה 4? אה, לא? אתם דווקא רוצים עיצוב דירת קבלן. אתם רוצים את הדירה הייחודית רק לכם. הסלון שלכם לא יראה כמו של כולם. אתם תשקיעו עבור עיצוב סלון דירת קבלן, וכך גם במטבח. מזווה ענק לכל קופסאות השימורים שאתם אוהבים לאגור.. חדר רחצה מפנק..

כיצד נעצב דירה שתתאים רק לנו?

עיצוב דירת קבלן הוא בעצם עיצוב לכל דבר. בעיצוב זה יש לנו את השטח ואנו יכולים לערוך בו שינויים רבים. להתאים את החלל לפי הפונקציות הנדרשות לנו, כך למשל להוסיף משרד ביתי קטן על חשבון החלל הציבורי או אולי דווקא לחבר 2 חדרים יחד. שינויים אלו הם חשובים מאד ויותאמו לכם כמו כפפה ליד. אצלנו בסטודיו גלית דיין רביב, בעל 15 שנות ניסיון בתחום עיצוב פנים דירות מקבלן תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי תוך הכוונה לבית המתאים רק לכם. בנוסף לשינויים המבניים נבחר את הסגנון האהוב עליכם, האם אתם מעדיפים סגנון מודרני על זמני? אולי אתם מעדיפים את המראה החמים יותר? עיצוב פנים דירות מקבלן הוא עולם ומלואו, ישנן הרבה אופציות והמונח עיצוב דירת קבלן מחיר יכול לנוע בטווח רחב מאד, הכל בהתאם לתקציב שלכם.

עיצוב פנים דירות מקבלן – הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל

אז אחרי שהתאמנו את המבנה לדרישות שלנו, מה תכלס? בשביל זה אנו כאן. המגוון היום עצום. האתרים מלאים ברעיונות וכך אולמות התצוגה. האם תבחרו מטבח לבן עם אי גדול? ומה לגבי החשמל החכם? עיצוב הבית דירת קבלן אינו כמו פעם, היום הכל אפשרי. תרצו לשלוט במזגן גם מהעבודה? אין בעיה. וישנו כמובן הסלון. עיצוב סלון דירת קבלן יכול להיות מקורי במיוחד. ניתן לעצב ספריה לאורך כל הקיר ולשלב בה טלוויזיה, השמיים הם הגבול.

מתקדמים?

אם גם אתם מתעניינים בעיצוב הבית דירת קבלן - פנו אלינו אל סטודיו  גלית דיין רביב ואל תהססו. עיצוב פנים דירות מקבלן הוא המומחיות שלנו. עבורנו כל בית הוא עולם ומלואו. בזכות הניסיון הרב שלנו נוכל להמליץ לכם על ספקים ונותני שירות איכותיים שיתנו לכם הנחה משמעותית שתעזור לכם לעמוד בתקציב שברשותכם. בפגישת היעוץ תוכלו לקבל גם הדמיה בתלת ממד. המטרה שלנו היא אחת, ששלב התכנון והבניה יעבור עליכם בשקט ובשלווה. תנו לנו לעשות את מה שאנו יודעים כדי שאתם תוכלו להיכנס אחר- כך לדירה שלכם, ולהרגיש בבית..